Thursday, June 10, 2010

Go To CVS Now!

(Not) A shock, I've already used this title for le blog. I'm actually a bit tickled pink that I found this out before the infamous drugstore guru Ms. Recessionista (or at least posted it before her - hooray for being on the east coast). Anyway, go to the magic red machine of awesomeness and scan your card and it should print out $2 worth of Extra Bucks free, just because that expire on the 13th of June. No prior purchase required, not your quarterly bucks, just $2 free because CVS loves me you.

Am I not made of awesome?

7 comments:

Recessionista! said...

Haha! One of my lovely readers actually commented about this on my blog a few days ago, but I haven't gotten to a CVS yet to get one myself, therefore I haven't posted about it. I'm so glad you posted about it! The more voices, the better!

So the big question is: what are ya gonna get? :D

Jeweled Thumb said...

@Recessionista!: Ironically enough I picked up two of the Passport to Paradise polishes - High Tide & Ocean Breeze (and some Dove chocolate since I also had a $ off $15 coupon and a $2 and $1 off Dove chocolate coupon ... and Tide ... paid 88 cents =p)

Laura said...

Ha, I used this coupon today! Gotta love the red coupon box.

Kimberly said...

The red box gave me the same coupons it did on Sat. They are for Godiva chocolates and CVS allergy meds. >:(

Recessionista! said...

Oh that is too funny! OK, please tell me High Tide works for you! I am crossing my fingers that it won't be as awful as it was for me. It's still worth it (just because of the color) but that formula and brush are a nightmare. :(

Jeweled Thumb said...

@Laura: Yay! Excellent. =)

@Kimberly: Oh no, maybe it'll spit out the next time you go? =/

@R: I have some thinner at the ready if it's glop city. =)

myolie said...

went last friday got coupon for antacid lol, thanks for the info and waiting for our next run to cvs ^ ^

Post a Comment